Mizmer Bireysel Danışmanlık
Mizmer CV
Klinik Psikolog Özge Ünal

Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Psikoloji bölümünde, yüksek lisans eğitimini ise İstanbul Esenyurt Üniversitesi Klinik Psikoloji alanında tamamlayarak uzman klinik psikolog unvanı aldı. Çocuk, ergen ve aile değerlendirmeleri üzerine pek çok mesleki eğitim almanın yanı sıra 350 saatlik “aile danışmanlığı eğitim programı”nı başarıyla tamamlayarak aile danışmanı unvanını aldı.

Meslek yaşamına Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’nde gönüllü çalışmalarla başladı. Türkiye’de ilk kez tüp bebek tedavisini psikolojik araştırmalar çerçevesinde gerçekleştiren özel bir klinikte görev aldı. Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumunda gönüllü çalışmalar yürüttü.

Profesyonel meslek yaşamına YA-PA Çocuk Klubü’nde çocuk gelişim takibi yaparak başladı. 2009-2010 yılları arasında Metris Kapalı Ceza İnfaz Kurumu’nda çalıştı. Ardından İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde uzun süre psikolog olarak görev yaptı.

Çalışmalarını 2012 yılından itibaren Dokuz Tip Mizaç modeli üzerine yoğunlaştırdı, çok sayıda ulusal ve uluslararası akademik çalışmada yer aldı. Meslek profesyonellerine ve ebeveynlere yönelik çok sayıda seminer ve eğitim düzenleyen Özge Ünal, aynı zamanda Türkiye’nin önde gelen birçok eğitim kurumuna eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir. Halen; Dokuz Tip Mizaç Modeli’nin Türkiye’deki ilk ve tek araştırma ve uygulama merkezi olan MİZMER bünyesinde çalışmalarına devam etmektedir.

BANA EŞİMİ SÖYLE - Anlatacak Çok Şey Var Gülgün FEYMAN | Business Channel Türk

BANA EŞİMİ SÖYLE Kanalımızın Programı Gülgün FEYMAN ile Anlatacak Çok Şey Var programına konuk oldu

İdil ÇELİKER Bir Başarı Öyküsü Psikolog Aile Danışmanı Özge Ünal

İdil ÇELİKER Bir Başarı Öyküsü Psikolog Aile Danışmanı Özge Ünal

author yayın
Psikiyatrik Danışmanlık Hizmetleri

Aile ve Çocuk Danışmanlığı hizmetlerimizde ailelere, çocuklarının tüm potansiyellerini ortaya koymalarına yardımcı olacak, çocukların beklenti, yaşama bakış açısı ve ihtiyaçlarına karşılık verebilecek, çocuğun bireysel farklılıklarının merkeze alındığı bir yaklaşım sunulur. Bu yaklaşımın temelinde, çocukların tüm olumlu potansiyel ve yeteneklerinin, aynı zamanda olumsuzluğa açık riskli özelliklerinin biyolojik belirleyicisi olan ve yaşam boyu değişmeyen bir çekirdek olan “mizaç” kavramı yer alınır.